Monipuoliset laboratoriopalvelut jokaisen arkeen.
Asiakasneuvonta
(Arkisin klo 8-16)
Ei tutkimustulostiedustelua tai ajanvarausta.
Ajanvaraukseen »
Pohjanmaan alueen asiakasneuvonta
(Arkisin 7-15)
Hedelmöityshoitolaboratorio
(Sperma-analyysin ajanvaraus ja asiakasneuvonta)
Ammattilaisille
(Arkisin klo 7-16)
Kaikki yhteystiedot
Henkilöasiakkaalle
Ammattilaiselle
Tule tutkimuksiin kätevästi omalla lähetteelläsi
Tilaa oman terveyden seurantaan liittyvät tutkimukset ja lähetteet OmaLabra™ -palvelusta.
Tilaa tutkimuksetNopsa - verikokeisiin helposti ilman ajanvarausta tai vuoronumeroa
Tampereella, Nokialla, Akaassa, Jyväskylässä, Hämeenlinnassa, Lahdessa ja Vaasassa.
Lue lisääPohjanmaa: Pietarsaaren laboratorioon Nopsa-pikapalvelupiste / Österbotten: Nopsa-snabbservicepunkt till Jakobstads laboratorium
Fimlab avaa 14.3.2024 Pietarsaaren laboratoriossa Nopsa-pikapalvelupisteen, joka on tarkoitettu verinäytteiden ottoon. Verinäytteen voivat Nopsassa antaa aikuiset ja nuoret, joilla on julkisen terveydenhuollon lähete. Nopsassa asioidaan ilman ajanvarausta ja ilmoittautumista. Pietarsaaren laboratorion Nopsa palvelee arkisin klo 7−14. Lue lisää Nopsa-palvelusta: Nopsa... lue lisää →
Keski-Suomi: Muutoksia alueen laboratoriopalveluissa
Fimlabin Keski-Suomen alueen laboratorioihin on tulossa palvelumuutoksia 2.4.2024 alkaen. Vuoronumeroasioinnin mahdollisuutta lisätään, ja samalla toimipisteiden aukioloajoissa tapahtuu muutoksia. Vuoronumeroasiointi on ajanvarausasioinnin ohella 2.4. alkaen käytössä: Näiden laboratorioiden muut palvelut, esimerkiksi päivystysnäytteenotto, sekä aukioloajat pysyvät ennallaan. Seuraavien toimipisteiden aukioloajat muuttuvat 2.4.... lue lisää →
Uusia käteviä ominaisuuksia laboratorioajan varaamiseen
Fimlabin ajanvarausjärjestelmään tulee uusia, ajan varaamista helpottavia ominaisuuksia 1.3.2024 alkaen. Jatkossa Pirkanmaan, Kanta-Hämeen ja Päijät-Hämeen alueille ajan varaavat tunnistautuneet asiakkaat saavat Oma asiointi -sivullaan ohjeita sen perusteella, millainen lähete heille on tehty laboratoriotutkimuksiin. Ohjeet kertovat, mihin tutkimuksiin aika olisi varattava... lue lisää →
Yleinen asiakastyytyväisyys
84/100
Mittaamme asiakaskokemusta näytteenottokäyntien jälkeen suositteluindeksi- eli NPS-mittauksella. NPS-luku voi vaihdella -100:n ja +100:n välillä. Mitä suurempi lukema on, sitä suurempi osuus asiakkaistamme suosittelee palvelujamme. Arvo perustuu noin 3500 arvioon helmikuulta 2024.